
Reklamacje
Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w szczególności w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego). Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).
Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu, oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej reklamacji.
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta:
– pisemnie na adres: ul. Karola Olszewskiego 36, 32-600 Oświęcim, lub
– w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@goldsecret.pl
W przypadku Produktów wskazanych przez Sprzedawcę jako używane, Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt zgodny z zapewnieniami, w tym w szczególności, Produkt wolny od wad innych jak te wyraźnie wskazane, o których klient został poinformowany przed dokonaniem zakupu.
W przypadku produktów używanych, których wady zostały wyraźnie wskazane przez zawarciem umowy, Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy, zgodnie z art. 557 § 1 Kodeksu Cywilnego. W przypadku Produktów wskazanych przez Sprzedawcę jako używane, odpowiedzialność Sprzedawcy zostaje ograniczona do okresu 1 roku od dnia wydania rzeczy Kupującemu, zgodnie z art. 568 § 1 Kodeksu Cywilnego.
Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
– informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
– żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz
– danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy (w stanie niezmienionym, tj.: musi posiadać oryginalne etykiety, oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania), na adres: ul. Karola Olszewskiego 36, 32-600 Oświęcim. W przypadku Klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia Produktu ponosi Sprzedawca, w przypadku Klienta niebędącego konsumentem koszt dostarczenia ponosi Klient. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
Pozostałe sposoby reklamacji nie omówione w tej sekcji zostały ujęte w regulaminie sklepu, pod adresem: Regulamin sklepu. Do Twojej dyspozycji udostępniamy formularz reklamacyjny dostępny na stronie, pod adresem: Formularz reklamacyjny.
Kategorie produktów
Wybrane dla Ciebie
-
DRAGONY - SREBRNE SMOKI - srebrny komplet
Oceniony 0 na 5.zł 297,85 -
TAJEMNICA - srebrny komplet z onyksem
Oceniony 0 na 5.zł 458,85 -
CZERWONY MAK - srebrna broszka z rubinami
Oceniony 0 na 5.zł 136,85 -
AINSA - srebrny komplet z szafirem
Oceniony 0 na 5.zł 126,50 -
IZMIR - srebrny komplet z szafirami
Oceniony 0 na 5.zł 343,85 -
LILIA - srebrna broszka z perłą
Oceniony 0 na 5.zł 63,25
Polecane
-
IGLESIA - srebrna broszka z kryształkami Swarovskiego
Oceniony 0 na 5.zł 136,85 -
CESARSKA ŁZA - srebrna broszka kryształ i 28krysztalkow
Oceniony 0 na 5.zł 126,50 -
SIDE - srebrna broszka z akwamarynem
Oceniony 0 na 5.zł 97,75 -
MALERIA - srebrny komplet z onyksami
Oceniony 0 na 5.zł 366,85 -
Srebro rodowane Bransoleta BSC5859
Oceniony 0 na 5.zł 876,80 -
SALVO - srebrny komplet z szarymi perłami
Oceniony 0 na 5.zł 113,85
Goldsecret.pl blog
Przydatne linki
Przydatne INFO
Goldsecret.pl
Kupuj bezpiecznie dzięki
zabezpieczeniom (SSL, PSD 2, TLS, PCI DSS, PUODO)
Darmowa dostawa (powyżej 250 zł.)